Saturday, September 28

WOK AND THE GIRLS











Last week I had a nice dinner with the girls from our club at Wok.

I must admit it was fun to go out alone and enjoy the time with my girls, chatting, good eating, smiling but I couldn't stop thinking what my two boys are doing back at home and if everything is alright (I guess that makes me a typical mommy, ha?).

Anyway, I want more evenings like this since we really have a good ambiance in the club & we always find something interesting to do or to talk about with this (mostly) French girls.

Why mostly French girls? Because there is actually another Slovenian girl that joined our club this season (and happen to be also my new neighbor) and I am very happy about it - I am not the only 'non French' anymore and I can speak my language with someone again. Magnifique.

P.s.: I just remembered that I still didn't show you my birthday gift that I got from Igor and since I really love it I think I will show you very soon.

5 comments:

  1. uff... mene pa zloo zanima kako ti je uspelo ze tko kmalu po rojstvu zacka iti vn...si se zdj ne znam predstavlat kako bi blo da bi kam sla brez tamale pa ma ze tri mesece:) predvidevam da ne dojis? jst sm sm si mogla neki casa crpati mleko ker sm mela tezave z dojenjem sam zdj ko je dojenje steklo noce vec piti po ateklenicki tkoda jaa se neki casa ne bom sla tko zvecer uzivat,:( se mi pa zdi da si se ti ze od zacetka ful dobr vnesla :) jst sm mela res norisnco prvi mesec ...drugace pa te rada spremlam in vidm da ne pravjo kr tko da majo francozi najbolso kulinariko :D njaam!

    ReplyDelete
  2. tut mene isto zanima..kako ti je uspelo? :D

    ReplyDelete
  3. Moja mantra je "happy mommy, happy kid".
    Verjetno imam srecno, da imam pridna fanta - eden da se pridno cuva in drugi, ki pridno cuva :-)
    Od prvega dne naprej crpam svoje mleko, ker sem rodila na carski rez in najprej ni bilo mleka tako da se je mali navadil na flasko v porodnisnici in nama posledicno dojenje nikakor ni steklo tako da sem se odlocila, da bo pa flasko imel ce jo ima tako rad hkrati pa se vedno vse koristi mamicinega mleka.
    Pomoje veliko pripomore tudi to, da se kar dobro organiziram in si nacrpam nekaj tudi za vnaprej.
    Tale vecer s puncami je prav pasal, mali pa je bil z tatijem pri prijatelju kjer so meli fantje svoj vecer za gledanje tekme :) tko da smo vsi prisli na svoj racun.
    Mene ni bilo dve urici in sem uzivala, nekje v mislih pa vs cas razmisljala ce se znajdeta brez mene, in seveda sta se :)) Itak sem morala dobiti sms potrdilo da je vse v najlepsem redu in da tolk me tud ne pogresata :D

    Tudi drugac sva z Igorjem ze od vsega zacetka zmenjena, da se ne bova "omejevala" in bova Zacka poskusila ze od zacetka navadit, da gre povsod z nama, da nisva samo doma, da je med ljudmi, da se cez dan vse 'normalno' dogaja... tko da sva ze bila na mini vecerji z njim in prejsni teden celo na prvi tatijevi tekmi.
    Bomo vidli kako bo zdej ko bo zima ce bo kej bolj tezko oz ce bomo bolj omenjeni kar na domek, kaj mislite?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iste mantre se tudi jst poskušam držati in se popolnoma strinjam, samo da jst nimam te sreče da bi bla tamala zuni dolgo pridna, nasplošno je hitro nemirna...tkoda nam ne uspe tok velik bit okol..ampak sj bo je usak teden lažji, jst sm mela tut težave z dojenjem, je pa potem steklo zdj pa flaške nikakor več noče, dude tudi ne, se zelo rada doji ...sem imela tut jst u planu si sicer ves čas črpat, ker mi v javnosti dojenje ne paše, pa da bi se lahko kdaj čuvala :) Pozimi bomo pa usi vidli pomoje kako bo, če ne bo preveč huda zima, mislm da ne bi smelo biti nekih velikih sprememb:)

      Delete
  4. Slovenian girl have the best neighbors. :) Thank you, Anja.



    ReplyDelete