Thursday, December 15

A DAY IN GUMMERSBACH


ANIA'LYSIS: A DAY IN GUMMERSBACH
INSPIRATION: XMAS SPIRIT


ENGLISH:
Speachless. Hmm, almost impossible with me (who always speak like crazy), but today it's your turn. My work was to show you a day in Gummersbach and know it's time for you to work (yes, move your little ass a little bit - typing on a keybord also means loosing some calories! Seriously!)
So your job is to complete this post (how? - little help):
- what do you see?
- what do you like or what you don't like?
- did you see something and you want to know more? ask!
- what you think about Gummersbach?
- complete post with comment about just everything that you can possible think about...

So, just write something - I am intersted in your opinion!

SLOVENSKO:
Brez besed. Skoraj nemogoce, da mene nekdo utisa, mene, ki ponavadi govorim in pisem kot navita, pa vendarle - tokrat si na vrsti ti.
Moje delo je, opravljeno - pokazala sem ti kako izgleda dan v Gummersbachu, zdaj pa se ti malo zmigaj svojo ritko (no, ne ritko prej prstke - mimogrede si vedela, da tudi tipkanje po tipkovnici kuri kalorije? Cisto zares!)
Torej, tvoj job je dokoncati tale post (kako? nekaj idej):
- kaj vidis?
- kaj ti je vsec in kaj ti ni?
- si videl nekaj kar te zanima in bi rad vedel vec? vprasaj!
- kaj mislis o Gummersbachu?
- dokoncaj post z komentarjem, ki je lahko o cemerkoli (se napise cemerkoli ali cemurkoli,hm?!)  kar ti pade na pamet...

No, napisi nekaj - zanima me kako se bos znasel! ;)


















Don't even ask!  































I still behave like a small child who have to climb everywhere possible, heehehe 


Love, Ania.

6 comments:

  1. ful dobre fotke! res zgleda lepo mesto :) men je pa nemčija nasploh zelo ušeč pa njihov jezik seveda tud:) lp

    ReplyDelete
  2. super slikice :) Ful je lepo mesto <3

    ReplyDelete
  3. Sicer še nikoli nisem bila v Nemčiji (čakanje na letališču ne velja), bom vseeno na podlagi fotk odgovorila na vprašanja, ker se mi zdi ful zanimiv post ;)

    Vidim, živahno in pristno mesetece, všeč mi je domačnost, ki jo vidim na slikah in vsekakor sem radovedna kaj mesto še skriva.

    <3

    ReplyDelete
  4. luštn, tele hiške z sladkarija in tem stvarmi so kr podobne onim v ljubljani. ej HM mate, saj neki:) oh ta veseli december:) še faks me ne sprav v slabo voljo k je tok fino vzdušje:) nice jacket btw :P enjoy

    ReplyDelete
  5. ni nekega vzdušja, se mi zdi... =/

    ReplyDelete